Sunday, August 24, 2008

kantoiiii..hihihi..

assalamualaikum...apa khabar semua??
Hari ini aku bersemangat tul nak p kelas.Tak penahla aku rasa begini semangat..semangat nakbelajar.Besalah baru habis cuti sem..minggu pertama mestil;a bersemangat..hihihi..Bangun pagi,gosok gigi,basuh muka,solat subuh,mandi,pastu bersiap ngan pakai bajuk cantek gtu...tup..tup..takda kelas...hahahaha.Padan muka tak p chek dulu..hahaaha..kantoi kejap la..huhuhu..sia-sia aku pakai lawa2 nak p kelas...akhirnya..basi..hahaha...terpaksa aku balik kolej..huhuhu..
Tertanya-tanya aku kejap,kenapa aku liat tul nak p chek laman web yang disediakan oleh lecturer kami??selalunya aku rajin p chek..sebab apa-apa pengumuman akan dibuat melalui laman web tu.Entah apa mimpi aku dalam dua tiga hari ini aku tak terfikir nak pi chek.Kawan yang bertuah ni pun satu,tak begitau aku..dia dah chek awal2 dan tahu kelas dicancelkan.Tapi tak gtau aku..warghhhh!!!!geramnya..entah dia sengaja ke tak..aku tak tahu..ishk22..pengajaran..pengajaran..lepas ni rajin2kanlah p chek...
korang tau tak semalam aku ada pergi ke sebuah pantai yang cantik..berenang,main air..dan main2..ahaha..bestnya..suasana pantai..rasa macam taknak balik jerr.Rasa macam nak duduk kat situ lama2.Tapi tak boleh tempat tu bukan kawasan tempat tinggal.Tenang hati aku tengok pantai yang putih,air laut yang biru ngam-ngam pulak cuaca cerah dan angin sepoi-sepoi bahasa..hmmm rasa nak tido pun ada..
Ya Allah indahnya ciptaanMU..

No comments: