Friday, August 15, 2008

Assalamualaikum semua..hihihi..
hari ini dalam sejarah...aku tak tido satu malam sbb nak siapkan assgment aku yang berlambak...huhuhu..ngantuk gilerr ari ni.Dalam bilik kuliah siap tertido lagi hahahaha...nasib baik lecturer tak ketuk kepala tadi..hahaha..klu tak sejarah hitam bakal tercipta...hahahaha..
dijadikan cerita..kadang2 tertanya jgak dalam kepala aku ni..kenapalah aku tak buat awal2??
klu buat awal,mesti tak berjaga malam..ishk2..ni la perangai yang tak baik..tapi diamalkan oleh ramai pelajar Universiti.Tapi buakan semualah yang buat..aku n sewaktu denganya jak la....hihihi..ada jgak pelajar yang terus buat kerja klu dah dapat assignment.Dorang yang tersenarai dlm list ni..memang cekap buat kerja assigment.Kalau bertuah dlm masuk satu grup ngan dorg ni..mmg senanglah kerja..dapat jak terus buat..teda tangguh2 lagi...bagus..bagus..
kalau dapat grup yang buat kerja last minute..nasib badanlah..mesti kelam kabut buat kerja.Klu full mark takpe jugak..ni last minute punya mark juga..hahaha..kadang2 geram gak ngan golongan pelajar yang begini.Dorang ni klu ditanya..kenapa buat last minute..alasan yang di beri.."alah..tak best la buat awal2..takda feel gtu.."..huhuhu..apa punya jwpn..tak ble pakai langsung..hahaha..
Hari ini nasib baiklah assgment aku siap dan sempat hantar..hihi..klu tak sia2 jaklah aku berjaga semalam..penat..penat..

Ruby Khairol

1 comment:

puteri said...

salam pagi ni dalam sejarah..disebabkan aku x boleh nk tdo nk siapkan asgment aku hilangkan kebosanan buka blog ko..aku tertarik dgn cerita ko ttg ain n hakimi tu..em sakit sgt kan..lebih2 lagi bile kite dh melalui perkara yang sama tp jdkan diri ini lebih tabah setelah ape yg berlaku. Mmg kite diuji dgn pelbagai dugaan di dunia ni selagi kite bergelar manusia selagi tu syaitan akan melagakan umatnya. ko pun tahu juga kan..just untuk mengingatkan sebagai hamba Allah kan disyaratkan untuk saling mengingat antara satu sama lain kan..emm i know what u feel..emm ttg agment ko tu biasalh tp nape x wat awal 2 lagi kan..aku wat awal2 pun x siap2 lagi asgment ni cz asgmebt kite org kan byk blh dinobatkan sbg u yg byk asgment kot..he2 tp aku dh biasa cz aku nk hargai hidup aku ni n nk x nk happy jer n x nk tension2 lagi..cz Tuhan tu kan ade sokena berserah kepadanya jelah kan yg penting kita usaha n tawakal..ko pun jgn sdh2 lg..happy ja k..thanks cz being my friend..salam ukhwah..